Rejser

Ta’ med Vagn ….. grupperejser af enhver art

Rejser
Grupperejser er altid lidt mere hyggelige.

Den digitale MedieRing, Infotainment, åbner ny aktivitet.

Infotainment er i fuld gang med udarbejdelsen af programindhold og marketingstiltag i et nyt rejsesamarbejde, og forventer at være i fulde omdrejninger lige efter jul og nytår.

rejsenyhed01
Nyt rejsesamarbejde omkrig grupper og events.

Infotainment har i sin kæde af aktiviteter allerede godt fat i 2 medier, som skal vække interessen for den nye aktivitet: TV-Video-kanalen “4 minuttter.tv” og rejse-nyheds-mediet “FerieBlogger.dk

“Det har været med i vores langtidsstrategi, at medierne først skulle opbygges inden vi iværksatte rejseaktiviterne i Infotainment.” siger Vagn Molnit, CEO og fortsætter: “Nu er vi klar. Vi har en stor TV-Video-kanal med mange års erfaring og et stort bagkatalog, der viser at vores video-produktionen dækker over mange forskellige brancher, men har sin kærlighed for rejsesegmentet.
Vores nyheds- og inspirationsmedie, Ferieblogger, har eksisteret i halvandet år og er nu rigtig flyveklar til markedsføring af ferietilbud og rejseaktiviteter.”

Infotainment arbejder sammen med både in- og udenlandske partnere og er bl.a. gået i tæt samarbejde med et af Danmarks største og mest velrenomerede rejsebureauer indenfor selskabsferie og grupperejser, Vitus Rejser.

“Vitus Rejser har mere end 50 års historie bag sig, og hed oprindeligt 65ferie, men i dag er det et bureau med helt andre åbne muligheder for at skabe rejseoplevelser og egentlige gruppeevents.” fortæller Vagn Molnit, “og med en ny og ennovativ tilgang til, at prøve nye markeder af, har det betydet at vi nu indgår et tæt samarbejde.”

De nye tiltag bliver en digital markedsføring, som indeholde nyheder og inspiration, YouTube-videokanal og på sigt en stor inddragelse af kundesegmenterne i SoMe-platformene.